“Back In Time – Pitbull” Lagu Tema Filem Men In Black 3

Lagu “Back In Time” telah diumumkan sebagai tema kepada filem aksi komedi Men In Black 3 oleh Presiden Sony Pictures, Lia Vollak, hari ini. Lagu ini boleh didapati secara digital dan dimainkan melalui radio mulai 26 Mac 2012. Men In Black 3 akan ditayangkan secara 3D melalui panggung wayang seluruh dunia pada 25 May 2012.
“Back In Time” telah dicipta oleh Pitbull, Marc Kinchen, Adrian Trejo dan Urales Vargas turut menampilkan sampel lagu “Love Is Strange” yang pernah hit pada tahun 1950-an.
“Ini merupakan penghormatan yang tertinggi kerana dapat bekerjasama menjayakan rangkaian filem Men In Black dan saya amat menghormati Will Smith (pelakon utama), terutamanya dari segi minat terhadap muzik,” kata Pitbull.
“Ingin mencipta lagu yang menarik dan moden, kami turun menggunakan slogan daripada filem ini dan dimuatkan dalam lagu tersebut seperti ayat ‘in order to understand the future, you have to go back in time.’”
Pengarah filem, Barry Sonnenfeld turut berkata, “Anak perempuan saya amat mengemari Pitbull dan daripada situ saya mula mengenali penghibur ini. Saya amat gembira apabila dia telah mencipta sebuah lagu yang hebat untuk filem kami.”
Trailer selepas ini.
Artikel Asal

No comments:

Post a Comment