Kardashians Tampil Seksi Dalam Poster Promosi Lingerie

Pernahkah anda terfikir apakah relevannya rancangan realiti “Keeping Up With The Kardashians” kepada kehidupan seharian kita? Relevannya, anda dapat menyaksikan kisah luar dalam Kim Kardashian, Khloe Kardashian dan Kourtney Kardashian yang menjalani kehidupan ala kelas sosialit yang disaluti dengan kemewahan & gemerlapan.
Setiap episod “Keeping Up With The Kardashians” sudah tentu mengujakan mana-mana wanita yang ingin kelihatan seperti mereka, termasuk daripada segi fesyen, aksesori, pakaian, stail & sebagainya. Akur dengan kehendak peminat, adik-beradik Kardashians telah melancarkan jenama Kardashians Kollection untuk beberapa rangkaian produk seperti beg tangan, jeans denim, kasut, barangan kemas & aksesori.
Yang terbaru, 3 beradik ini tampil seksi dalam poster promosi pakaian dalam lingerie untuk jenama Kardashians Kollection Intimates. Dalam foto yang dipaparkan oleh Kim kepada peminat, dia tampil menawan dalam balutan lingerie 2 piece yang dipadankan bersama stokin hitam. Lingerie daripada model yang sama namun berlainan warna turut dikenakan oleh kakaknya, Kourtney. Khloe pula tampil paling berbeza dengan lingerie yang terpotong di bahagian peha.
Ketika poster ini dilepaskan kepada peminat, Kim berkata bahawa dia amat seronok untuk menayangkan bentuk tubuhnya kepada para peminat. Selain itu, Kim juga menyatakan lingerie keluaran Kardashians Kollection Intimates akan menampilkan sifat feminin, keanggunan & keselesaan kepada si pemakai.
Artikel Asal

No comments:

Post a Comment