Khairul Fahmi Che Mat Dan Leuniey Bakal Menjayakan Iklan Produk Minyak Wangi SimplySiti

Tuah ayam nampak di kaki, tuah Khairul Fahmi ialah bersama SimplySiti. Tambah menarik ialah apabila gadis yang pernah dikaitkan dengan Apek iaitu Leuniey turut akan terlibat di dalam pengiklanan minyak wangi SimplySiti ini. Memang murah sungguh rezeki Apek dan Leuniey.
apek simplysiti

Patutlah baru-baru ini Apek ada pergi jumpa Dato’ Siti untuk makan tengah hari. Inilah projek yang dibincangkan rupanya. memang beruntung jadi Apek. Sudahlah dilantik jadi duta Puma, kini terlibat pula dengan pengiklanan Simply.

apek simplysiti

Minyak wangi SimplySiti yang diberi nama Eau de Parfum Simplysiti dihasilkan dalam tiga haruman yang berbeza iaitu Pure, Memoir dan Precious. Tengok packaging pun dah teruja Abang Nara dibuatnya. Confirm wangi punya.

leuniey dan siti

UPDATE: Di atas ialah salah satu gambar Leuniey berposing dengan Dato’ Siti.


PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Artikel Asal

No comments:

Post a Comment