My Pinky Moments Contest

my pinky moment satu lagi contest anjuran Bro Eryqazz.com….contets ni agak lain dari yang lain sebanarnya sebab tu lah aku tertarik untuk turut serta dalam contest ni…agak lama juga aku x join contest sejak contest dari denaihati….
bukan apa…sebenarnya aku dah trauma bila contest yang melibatkan like dan undian ni…aku rasa bukan aku jer yang trauma dengan contest like ni malah aku yakin 90% perserta akhir contest gadget impian denaihati ni turut rasa apa yang aku rasa….
nampak jer contest yg pemenang berdasarkan like jer terus aku tak der mood nak join..hehe..betapa siksanya dan tebalnya muka untuk meraih undian dan jumlah like sampai terbawa-bawa dalam kelas oleh member2 yang suka mengejek…kalau popular tu lain la….
oke…aku tak nak membebel banyak untuk entry contest ni cuma just nak shared satu picture yang aku rasa aku dalam mood pinky…
dalam pic tu aku memakai baju warna pink yg cukup menyerlah dan merupakan kali pertama dalam seumur hidup aku memakai baju warna pink..sebenarnya baju tu terpaksa aku pakai untuk majlis wedding my cousin yg bertemakan warna pink…so aku sbg salah sorang org kuat majlis terpaksa lah menyakinkan diri bahawa pakai baju pink itu cukup seksi dan macho…heheh…
apa pun perasaan pakai baju pink cukup mengghairahkan sebenarnya…x caya? try lah pakai..heheh
” Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com dan Madammondoq.com ditaja bersama HazmanFadzil.Com , Alyzafisol.com , Blogr.my , Sharidawati.blogspot.com , Enveeus.Com dan Syokkahwin.Com
dengan itu…aku mengumumkan aku telah pun join contest My Pinky Moments Contest. anda macam mana? x nak join? masih sempat lagi ni..last 31 mac 2012….
Artikel Asal

No comments:

Post a Comment