Lelaki Kacak Itu Gay – Edisi Aaron Aziz

persoalannya kenapakah aku letak gambar aku Aaron Aziz ni dalam entry ni? jawapan diakhir entry ini okey..
oh lelaki…..
entry ni sekadar entry main-main jer…aku tak der nak tuduh mana-mana lelaki yang kacak diluar sana tu gay ke apa cuma juat my opinion aku sahaja. tak ada kena mengena dengan mana-mana lelaki yang kacak mahaupun tidak kacak…
bagi aku lelaki kacak itu hanya subjektif. bagi setengah orang, botak itu kacak bagi setengah orang pula, berambut panjang tu pun kacak. ada jugak yang kata lelaki macam aaron aziz tu kacak. bagi aku, lelaki macam aku adalah kacak…hahaha..perahsan siot….
dari pengalaman yang aku lalui especially didalam facebook aku sendiri, majoriti lelaki kacak itu GAY…. kenapa aku cakap macam tu? ianya disebabkan oleh lelaki yang kacak ni suka tayang-tayang body nya yang separuh bogel..al maklumlah dah body mantap muka pulak meletop no wonder lah dia suka tayang body kan…
so apabila si lelaki kacak tu tayang body yang terdedah situ sini mulalah lah lelaki yang bernafsu sonsang yang mula panas nafsu di henbus oleh bisikan syaitan durjana untuk mengoda si lelaki tersebut…sekali lagi syatan pula mengorak langkah dengan menghasut lelaki kacak itu untuk mencuba aksi songsang terlarang dengan kaum sejenis…..
apabila terjadi perkara seperti itu maka lelaki yang berstatus top, bot, flexi dan Bi mula wujud…maka mudah lah bagi mereka untuk mencari pasangan masing-masing…
tambahan pula dengan kehadiran laman web sosial seperti facebook dan planet romeo memudahkan lagi bagi golongan lelaki kacak ini meneruskan hajat masing-masing untuk melepaskan nafsu songsang mereka….
even dalam facebook aku sendiri pun ramai lelaki kacak yang gay…selalu sangat upload pic yang ganteng-ganteng tu kat fb nasib baik aku ni straight x tergoda dengan godaan lelaki kacak di luar sana…kadang-kadang naik meluat gak aku tgk pic yang diorang uplaod tu…rasa nak santau jer diorang tuh..hahah..just kidding…
sebenarnya aku pun tergolong dalam lelaki kacak gak kot..hehehe…kalau tak kacak x der pulak lelaki gay yang cuba mengorat aku kan..lmaklumlah lelaki gay ni kan suka kan lelaki kacak….x gitu?
ok lah..entry ni x der apa-apa makna pun..just main-main..aku harap lelaki kacak atau gay di luar sana x der yg terasa dengan entry aku nih….

nah buat lelaki gay yg terbaca entry ni….sebagai cuci mata..aku tau korang memang minat giler mamat ni kah..lagi-lagi gambar seksi dia….hahaha..kepada lelaki yg x gay or kaum hawa yg nak cuci mata pom boleh…keh keh keh…
lagi satu orang kata Aaron aziz ni gay..betol ker? haha..org kata okey bukan aku…aku rasa maybe si aaron aziz ni terlebih kacak sebab tu org lebel dia gay..kan…betol tak?
ps: x semestinya lelaki kacak itu gay….
Artikel Asal

No comments:

Post a Comment